reklama

Mládež a uvoľnenie miesta

Často počúvam, aká je dnešná mládež skazená, nevychovaná a nič si neváži. Najmä starší ľudia si nedávajú servítku pred ústa a nahlas prezentujú svoje názory.

Písmo: A- | A+
Diskusia  (7)

Je podvečer, konečne koniec školy a ja nastupujem ešte do poloprázdneho autobusu. To je čaro Nív, tu si človek vždy sadne, nie ako na Bajkalskej. Dávam ruksak pod nohy a vyberám Grandreality (časopis, ktorý dostanete zdarma v uliciach Bratislavy a preto si ho vždy zoberiem). Hmm, ako si niekto môže myslieť, že predá dom za 12,4 mil. so 7 árovým pozemkom 30 km od BA....rozmýšlam...púšťam vedľa seba nejakú osobu...máme za sebou Prievozskú, Bajkalskú, Istrochem atď., už to nevnímam a lúštim právnické termíny v poradni pre kúpu nehnuteľnosti. Podľa trasenia zistujem, že vodič na Zlatých Pieskoch poriadne šliapol na brzdu. Tssss....známy zvuk, ale ja sa nenechám rušiť, čítam si ďalej. Vtom môj kľud preruší akási pani : " Mladý pán, uvoľnite miesto! "

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Otrhnem oči od časopisu a pozerám na asi 65.ročnú ženu, ktorá stojí vedľa ďalšieho voľného miesta. Hmm nechápem, o čo jej ide, však nech si tam sadne, ale fajn: "Nech sa páči, sadnite si." Ona, že to nie pre ňu, ale pre tú, čo práve nastúpila, popritom pozerá na mňa ako na toho najhoršieho vraha v dejinách SR. " Hmm, dobre však som ju nevidel, nemám s tým problém, nech si sadne" odpovedal som a posunul som sa v uličke aj s mojim Grandrealitami. Mimochodom, tá pani, čo si sadla na moje miesto, celý čas nepovedala ani pol slova. Zato tá aktívna dôchodkyňa, čo ma napomenula, pokračuje celkom nahlas: " Dnešní mladí ľudia sú nevychovaní, v 70. rokoch vždy uvoľnili miesto" , ale jej zrejme známa vedľa ju prerušila : " Ale blbosť, ani vtedy nie všetci, ale boli slušnejší..." Ich siahodlhá diskusia pokračovala, až kým som nevystúpil.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Dobre, poučenie do budúcnosti, treba sa vždy pozerať v napätí a sledovať kto nastupuje, žiadne čítanie a vyletieť ihneď z miesta (ozaj nemám problém uvoľniť miesto).

O pol roka, čiže teraz niekedy v októbri sa my zase podarilo nájsť miesto v preplnenom autobuse, keď som išiel ráno do školy. S úľavou som si sadol, bolel ma z niečoho chrbát, vonku hmla, utorok ráno, prvá hodina nemčina...proste nič lákavé. Na ďalšej zastávke nastúpil asi 50.ročný muž a 45.ročná žena. Posunuli sa v uličke a čosi začali mrmlať, spočiatku som to nevnímal, ale postupne som zbystrel: " Dnešní mladí neuvoľnia miesto, že , ani ich to nenapadne...to máš úplne iné ako kedysi, my sme boli k tomu vedení, ale ich to nemal kto naučiť....a čo z tejto generácie bude, keď vyrastie...och to sa ma ani nepýtaj, hrôza pomyslieť..." vetu nestihne dokončiť, lebo v Bieli nastúpila mama s malým, asi trojročným chlapcom a ja som sa sám od seba postavil a ponúkol miesto. Mamička sa poďakuje a tí dvaja zostali v nemom úžase. Ich teória nevyšla.

SkryťVypnúť reklamu
reklama

Myslím si, že ten mladý mal na to miesto väčší nárok ako ten muž. A už vidím, ako boli všetci v 70.rokoch super. Stačí, keď sa pozriem na tú "nádheru", čo nám v podobe sídlisk pripomína tie krásne doby minulé...

Jakub Rohár

Jakub Rohár

Bloger 
  • Počet článkov:  21
  •  | 
  • Páči sa:  0x

Volám sa Jakub a vnímam tento svet a ľudí v ňom. Zoznam autorových rubrík:  SúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Juraj Karpiš

Juraj Karpiš

1 článok
Juraj Hipš

Juraj Hipš

12 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

74 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

87 článkov
Martina Hilbertová

Martina Hilbertová

49 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu